Dizajni i jashtëm

Dizajni unik i jashtëm i IONIQ 5 karakterizohet nga linja të qarta dhe të mprehta që krijojnë një pamje elegante dhe të sofistikuar.

Dizajni i jashtëm

Dizajni inovativ dhe i veçantë i IONIQ 5 ofron një përvojë unike që mund ta shijoni vetëm në BEV (automjet elektrik me bateri), i cili sugjeron një ndryshim thelbësor në qasjen e dizajnit.

Pjesa e përparme e saj është zbukuruar me një sërë dritash të frymëzuara nga pixel që premtojnë teknologjinë e brendshme dixhitale.

Rrotat e optimizuara për aeroplan theksojnë më tej temën e dizajnit të Parameter Pixels dhe vijnë në një diametër super të madh 20 inch, rrotat më të mëdha të montuara ndonjëherë në një Hyundai EV.

Lloji i trupit të kryqëzuar i IONIQ 5 ka përmasa unike dhe pezullim të shkurtër për shkak të bazës së rrotave. 4,635 mm i gjatë, 1,890 mm i gjerë dhe 1,605 mm i lartë me bazën e rrotave 3,000 mm, IONIQ 5 ofron hapësirë ​​të ngjashme me CUV të rangut të mesëm në segmentin D.

Diametri i rrotave: 3,000 mm

Dizajn i brendshem

Paneli modular i modelit ka një ekran info-argëtues me prekje të plotë 12inch pa butona të ngurta dhe një panel instrumentesh dixhitale 12 inch me matës "kapo", i cili shfaq informacione të lidhura me EV gjatë drejtimit, si statusi i baterisë dhe karikimit. Pranë panelit të instrumenteve dixhitale është një futje metalike në të cilën mund të vendosni një mbajtëse me shumë për nevojat tuaja.

Dizajn i brendshem

Hapësirë banimi

Brendësia e gjerë dhe e adaptueshme është një shtëpi larg shtëpisë.

Fleksibël.

Fleksibël.

I gjerë.

Inerior i dizenjuar me zgjuarsi plotëson nevojat tuaja të jetesës minutë pas minute.

Paneli i kontrollit magnetik

Paneli mbeshtetes qendror, inovativ dhe I levizsshem qe mund te zhvendoset mbrara deri ne 140 mm.

 

Konzola rrëshqitëse u lejon pasagjerëve të shijojnë jo vetëm më shumë fleksibilitet, por edhe të hyjnë dhe dalin lirshëm nga kabina në të dyja anët kur parkojnë në një rrugë të ngushtë. Pasagjerët në rreshtin e dytë të sediljeve mund të shijojnë gjithashtu funksionet e tastierës qendrore, si mbajtëset e filxhanëve, karikuesin pa tel 15W për smartphone dhe portat USB. Ishulli unik vërtet ripërcakton tastierën qendrore, duke ofruar më shumë funksionalitet sesa një kasetë ruajtëse statike.

Arkitektura e dedikuar BEV siguron një bazë të gjatë rrotash dhe dysheme të sheshta gjithashtu
Krahasuar me automjetet CUV të mesme me sisteme konvencionale të fuqisë, krijon një dizajn depërtues.

 

Vendet "Zero-Gravity".

IONIQ 5 është i pajisur me sedilje të përparme "Zero-Gravity" të rregullueshme në mënyrë elektronike. Vendet anojnë në këndin optimal, duke u dhënë pasagjerëve një ndjenjë pa peshë, prandaj emri i sediljes 'Zero-Gravity'. Hyundai ka ulur trashësinë e këtyre sediljeve të përparme me rreth 30 për qind, duke krijuar më shumë hapësirë për pasagjerët e rreshtit të dytë. Kjo i lejon pasagjerët të rregullojnë hapësirën e brendshme për t'iu përshtatur nevojave dhe situatave të ndryshme.

Reduktimi i ndikimit negativ në mjedis me ambient ekologjik me cilësi të lartë

Një nga kërkesat e qarta ishte nevoja për zgjidhje më të ndërgjegjshme të lëvizshmërisë mjedisore me më pak ndikim në mjedis. Projektuesit i kanë trajtuar këto çështje duke përdorur materiale miqësore me mjedisin nga burime të qëndrueshme në IONIQ 5.

Sediljet janë të veshura me lëkurë të trajtuar ekologjikisht, e cila është lyer dhe trajtuar me ekstrakte të vajit vegjetal nga farat e lirit.

Tapiceritë  e tjera të buta në të gjithë kabinën përbëhen nga tekstile të përftuara nga fibra të qëndrueshme, të tilla si biokomponentët e kallam sheqerit, leshi dhe fije polifonike, si dhe materiale të endura me fibra që rrjedhin nga shishet plastike PET të përdorura të copëtuara.

Sipërfaqe të tilla si paneli i kontrollit, çelësat, timoni dhe panelet e dyerve janë të veshura me bojë bio poliuretani të përbërë nga vajra të përftuara nga farat e rapit dhe lulet e misrit.

Çati me panoramike

Çatia panoramike e modelit IONIQ 5 përbëhet nga një panel i madh xhami pa asnjë material te demshem dhe te ofron ndjesine e nje hapesire akoma edhe me te bollshme dhe me te madhe.

 

 

Karikues (V2L)

Konsumatorët janë të lirë të përdorin ose karikojnë çdo pajisje elektrike,
të tilla si biçikleta elektrike, skuter ose pajisje kampingu, sepse është si një karikues në rrota.

 

Funksioni V2L mund të japë deri në 3.6 kw energji elektrike.
Porta V2L ndodhet poshtë rreshtit të dytë të sediljeve dhe mund të aktivizohet kur automjeti është i ndezur.
Porta e dytë V2L ndodhet në portën e karikimit në pjesën e jashtme të automjetit.
Drejtuesit mund të përdorin konvertuesin për të ngarkuar pajisje të fuqishme elektrike.
Porta e jashtme siguron energji elektrike edhe kur automjeti është i fikur.

 

V2L për përvojën në makinë

V2L për një përvojë jashtë makinës

Karikimi ultra i shpejtë

Karikimi ultra i shpejtë

Me një karikues 350 kW, IONIQ 5 mund të karikohet nga 10 në 80 përqind në vetëm 18 minuta. Drejtuesit e IONIQ 5 duhet të karikojnë automjetin vetëm për pesë minuta për të arritur një distancë prej 100 km, sipas WLTP.

IONIQ 5 lidhet me titujt

IONIQ 5 lidhet me titujt

Makina e Vitit, Makina e Kompanisë së Mesme, Makina Elektrike Premium dhe Çmimi i Dizajnit.

 

 

Listë çmimesh, karakteristika teknike, broshurë

Dokumenti Titulli Linku
PDF Dokumenti | 2.15MB hyundai_ioniq_electric_broshura_20240222_090019.pdf

www.hyundai.al përdor cookies (biskotat) dherespekton privacinë tua! Nei përdorimcookies për qëllime të ndryshme siç ështëfunksionaliteti i faqes në internet, përpërvoja sa më të mirë përdoruese, përintegrimin me rrjetet sociale. Duke vazhduar vizitën tuaj në faqen tonë tëinternetit, ju pranoni që përdorni cookies, por jo edhe të dhënat personale.