Performanca

Performanca dinamike e kombinuar me efikasitet të shkëlqyer të karburantit.

BAYON i ri ka efikasitet të shkëlqyeshëm të karburantit dhe emetime shumë konkurruese të CO2 falë motorëve të tij të përmirësuar T-GDi, motorëve të reduktuar turbocharge me injeksion të drejtpërdrejtë për efikasitet optimal dhe argëtim ngarje. Kur kombinohet me Transmisionin Inteligjent Manual (iMT), do të keni efikasitet edhe më të përmirësuar dhe ekonomi karburanti.

Efikasitet inteligjent.

Zgjidhni midis një motori me benzinë në 3 variante që kanë efikasitetin më të mirë të CO 2 në klasën e tyre, sepse kujdesi për natyrën është po aq i rëndësishëm për ne sa është për ju.

Hibrid i butë.

Kurseni karburantin dhe ulni emetimet. BAYON i ri është i disponueshëm me teknologjinë hibride të butë 48 V për të mbështetur djegien e motorit me çift rrotullues shtesë gjatë përshpejtimit.

Transferim i qetë i ingranazheve.

Zgjidhni nga disa opsione të transmisionit me ndërrim të qetë, duke përfshirë: Transmision manual inteligjent me 6 shpejtësi (6iMT) ose Transmision me 7 shpejtësi me tufë të dyfishtë (7DCT).

1.0 litra T-GDi me 100 kf

Versioni 100PS me T-GDi 1.0 litërsh mund të bashkohet me një kuti ingranazhesh automatike 7 DCT.

Motorri MPi 1.2 litra benzine.

Me një vëllim motori prej 1197 cc dhe 4 cilindra, motori ynë i hyrjes 84 HP është një fuqi e lehtë për t'u llogaritur. E lidhur me një kuti ingranazhesh manuale me 5 shpejtësi, kjo njësi e fuqishme ofron kontroll të plotë dhe çift rrotullues të këndshëm.

Përputhja e rpm.

BAYON është SUV i parë Hyundai me këtë veçori, i cili zakonisht rezervohet për modelet tona me performancë të lartë. Përputhja e rrotullimit sinkronizon motorin 1.0 T-GDi me boshtin e daljes, duke lejuar ulje të buta ose sportive.

Transmision manual inteligjent (iMT).

Transmisioni manual inteligjent me 6 shpejtësi është projektuar për të reduktuar emetimet dhe konsumin e karburantit duke aktivizuar automatikisht modalitetin "lundrim" sa herë që lëshoni gazin përshpejtues.

Transmision manual me 6 shpejtësi.

Preferoni të kontrolloni vetë tufën dhe marshin? Zgjidhni një konfigurim motori me një transmetim manual për drejtimin e saktë me ndërrim të qetë.

Kambio me 7 shpejtësi me tufë të dyfishtë.

Sistemi me tufë të dyfishtë lejon ndryshime të shpejta të marsheve, pavarësisht nëse jeni duke përdorur modalitetin automatik ose keni zgjedhur transmision manual.

Modaliteti i drejtimit

I disponueshëm me konfigurimin e motorit iMT dhe MHSG, BAYON i ri hyn automatikisht në modalitetin "lundrim" kur e lëshoni mbytjen për të kursyer karburant.

Më shumë performancë. Më pak emisione. Teknologjia e motorit CVVD.

Hyundai ishte i pari në botë që zhvilloi teknologjinë me kohëzgjatje të ndryshueshme të valvulave (CVVD). Ai optimizon performancën e motorit dhe efikasitetin e karburantit, ndërsa është miqësor me mjedisin në të njëjtën kohë. Teknologjia e kontrollit të valvulave rregullon kohëzgjatjen e hapjes dhe mbylljes së valvulave sipas kushteve të drejtimit.

Programoni një test drive / Kërkoni një vlerësim

www.hyundai.al përdor cookies (biskotat) dherespekton privacinë tua! Nei përdorimcookies për qëllime të ndryshme siç ështëfunksionaliteti i faqes në internet, përpërvoja sa më të mirë përdoruese, përintegrimin me rrjetet sociale. Duke vazhduar vizitën tuaj në faqen tonë tëinternetit, ju pranoni që përdorni cookies, por jo edhe të dhënat personale.